Bijna elke organisatie heeft wel een huisstijlgids. Iedereen weet precies waar het logo moet staan en wat de huisstijlkleuren zijn. Maar vaak zijn er nauwelijks concrete ideeën over de teksten en de tone-of-voice.
Bijna elke organisatie heeft wel een huisstijlgids. Iedereen weet precies waar het logo moet staan en wat de huisstijlkleuren zijn. Maar vaak zijn er nauwelijks concrete ideeën over de teksten en de tone-of-voice.
Als tegenhanger van de visual identity guide maakt FRNKLN Copycoaching een Schrijfstijlgids op merkniveau. Gebaseerd op de visie/missie en communicatiestrategie. Ontwikkeld in nauwe samenwerking met de opdrachtgever en andere betrokkenen. Plus eventueel externe partijen, zoals het reclamebureau. De Schrijfstijlgids bevat richtlijnen en ook tips en voorbeelden. Want inspireren werkt beter dan alleen maar voorschrijven.
Kosten: € 3.500 – € 6.500
Doorlooptijd: circa 4 tot 8 weken